onediirectiionnovell

Direktlänk till inlägg 1 februari 2013

Chapter 7 - What's Wrong?

Av onediirectiionnovell - 1 februari 2013 21:47

Melissas Perspektiv:

 

Dagen igår med Louis hade varit helt perfekt, han var som en bror till mig. Jag fick svar på många frågor och vi skrattade åt allt och inget. Vi hade bestämt för att träffas allihopa igen på Fredag för att titta på bio och äta. Kändes så mysigt bara jag tänkte på det men det var ju ganska långt kvar, det var ju bara Onsdag idag. Jag suckade och vände mig om i sängen. En solstråle träffade mig i ansiktet och jag drog täcket över huvudet. Jag slöt ögonen och föll in i sömn.

~

Hårda steg hördes och röster när jag slog upp ögonen. Vad hände? Jag ställde mig upp och gick fram till dörröppningen. Jag kikade försiktigt ut. Catie bankade handen i väggen.

”I can’t no longer to this!” Hon gick med hårda steg in på rummet och smällde igen dörren. Kvar stod mamma, hon himlade med ögonen och gick sedan. Jag gick långsamt fram till Catie’s dörr, snyftningar hördes. Jag knackade försiktigt.

”GET THE HELL OUT!” Hennes röst var hes.

”It’s me..” sa jag lungt och drog ner handtaget.

Catie hade bäddat ner sig i sängen. Tårarna rann längs kinderna och ögonen var röda. Jag satte mig på sängen och hon lutade sig mot mig. 


 


”What happend outside?” hon tittade upp på mig och torkade en tår.

”I… can say what but i’m going to escape from this…” hennes hander drog I det blonda håret.

Jag fattade inte, hon hade det ju perfekt. Vänner och pojkvän. Vad hade hänt?

__________________________________________________________________________________________________

Sorry för att det inte är så långt men måste få upp något! Imorgon kommer jag inte kunna blogga tyvärr, ska vara borta hela dagen men på söndag! :D Hoppas ni står ut.

Komentera vad ni tyckte :)

~Jennifer~

 
 
Michaela

Michaela

4 februari 2013 21:04

Blev du veckans läsare? Checka bloggen:)
http://mowie.bloggplatsen.se/

http://www.mowie.bloggplatsen.se

onediirectiionnovell

22 februari 2013 14:54

Jag vet inte?

 
Ingen bild

Jag

8 februari 2013 16:05

Bra!
Skriv gärna mer i helgen! :)

onediirectiionnovell

22 februari 2013 14:55

Tack

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onediirectiionnovell - 28 januari 2013 20:00


    Louis Perspektiv:   Jag hade inte ringt till Melissa på en vecka, hur skulle jag berätta det som hände. Jag vet inte exakt vad som hände men det bara flög i mig. Eleanor är faktiskt min tjej, jag kan inte göra så mot henne. Jag bet på m...

Av onediirectiionnovell - 26 januari 2013 21:12


  Vi satte oss i den stora soffan som stod mitt i rummet. Louis var den som bröt tystnaden. ”So how do you know Liam?” Alla vände blickarna mot mig och Liam. ”I helped her on the night club last night” Liam tittade på m...

Av onediirectiionnovell - 23 januari 2013 19:30


  Jag stod utanför Starbucks och gjorde mig beredd att gå in. Jag tog ett ljupt andetag och öppnade dörrarna. Jag tittade ut över borden och letade med blicken. En kille med kortklippt brunt hår vinkade försiktigt med handen mot mig. Jag vinkade l...

Av onediirectiionnovell - 20 januari 2013 20:15

  Vi dansade på dansgolvet en lång stund när jag kände en arm på min axel. Jag vände mig om och såg en en kille. Förmodligen full. Jag skakade av armen och letade efter Catie. Killen vände mig om igen mot han. Han försökte ta av mina axelband på k...

Av onediirectiionnovell - 19 januari 2013 20:24

  Vilka var dom? Varför skrev dom om dom i tidningen? Brydde jag mig, Nej! Jag himlade med ögonen, la tidningen på bordet i köket och gick till vardagsrummet och slängde mig på soffan. Tog fjärkontrollen i handen och sappade mellan kanaler. Inget ...

Sök i bloggen

Presentation


Förbjud att kopiera texter och bilder!!

Trouble, Love And Misstakes

Handlar om en tjej vid namn Melissa Lawrence är 17 år och bor i Leyton utanför London. Där bor hon i ett normal stort hus med sin mamma Mary och hennes syster Catlynn men alla kallar henne för Catie (18 år) 

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards