onediirectiionnovell

Direktlänk till inlägg 28 januari 2013

Chapter 6 - Louis

Av onediirectiionnovell - 28 januari 2013 20:00

 

 

Louis Perspektiv:

 

Jag hade inte ringt till Melissa på en vecka, hur skulle jag berätta det som hände. Jag vet inte exakt vad som hände men det bara flög i mig. Eleanor är faktiskt min tjej, jag kan inte göra så mot henne. Jag bet på mina naglar samtidigt som jag tänkte över hur jag skulle förklara det. Liams mobil låg på bordet framför mig, snabbt slängde jag mig över den och letade igenom kontaktlistan. Melissa Lawrence, jag ringde upp och väntade på svar. Flera signaler gick fram innan en ljus röst svarade.

”Melissa”

”Hi Melissa it’s Louis, i was just going to say apologize about the kiss.” Det blev tyst i andra änden.

“It’s… okej I was just shocked cause I just known you for a day”

“Yes and I have a girlfriend. Can we just meet up somewhere?”

“yeah, Hyde Park at 12?”

“Sure, see you there”

“Yes, Bye!”

Jag la tillbaka mobilen på bordet och pustade ut.Nu kunde jag dra ett streck över detta och gå vidare, jag vände huvudet mot den stora klockan på väggen. Halv tolv, jag hoppade över armstödet på soffan och tog nycklarna på byrån i hallen. Jackan och skorna drog jag på mig och drog igen dörren. Tur att resten av killarna var i studion idag, jag startade motorn och började köra mot Hyde Park. Solen sken och fåglarna kvittrade ner jag klev ur bilen. Jag såg mig omkring och såg Melissa sitta vid fontänen. Hon reste sig upp och log mot mig när jag kom. Vi kramade snabbt varandra och började gå genom parken. Vi skrattade och pratade med varandra som om jag känt henne i åratal. Vi pustade ut efter ett av flera skrattanfall. Vi fick syn på ett korv stånd och skyndade dit. Vars en korv beställde vi för att värma oss i vårvädret. Jag doppade fingerspetsen i min ketchup och tryckte sedan fingret på Melissas kind, hon skrattade och gjorde samma tillbaka. Jag undrar vad folk tyckte om oss, två ungdomar springandes i parken med korv i ena handen och ketchup på andra. Men såhär galen får man vara eller?

__________________________________________________________________________________________________

Inte så bra slut men ville få upp något som ni kunde läsa :) Enjoy! ♥

~Jennifer~

 
 
Ingen bild

Hannah

28 januari 2013 21:33

Super bra, vill ha mer! :)

onediirectiionnovell

1 februari 2013 21:52

Okej, tack :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av onediirectiionnovell - 1 februari 2013 21:47

Melissas Perspektiv:   Dagen igår med Louis hade varit helt perfekt, han var som en bror till mig. Jag fick svar på många frågor och vi skrattade åt allt och inget. Vi hade bestämt för att träffas allihopa igen på Fredag för att titta på bio och ...

Av onediirectiionnovell - 26 januari 2013 21:12


  Vi satte oss i den stora soffan som stod mitt i rummet. Louis var den som bröt tystnaden. ”So how do you know Liam?” Alla vände blickarna mot mig och Liam. ”I helped her on the night club last night” Liam tittade på m...

Av onediirectiionnovell - 23 januari 2013 19:30


  Jag stod utanför Starbucks och gjorde mig beredd att gå in. Jag tog ett ljupt andetag och öppnade dörrarna. Jag tittade ut över borden och letade med blicken. En kille med kortklippt brunt hår vinkade försiktigt med handen mot mig. Jag vinkade l...

Av onediirectiionnovell - 20 januari 2013 20:15

  Vi dansade på dansgolvet en lång stund när jag kände en arm på min axel. Jag vände mig om och såg en en kille. Förmodligen full. Jag skakade av armen och letade efter Catie. Killen vände mig om igen mot han. Han försökte ta av mina axelband på k...

Av onediirectiionnovell - 19 januari 2013 20:24

  Vilka var dom? Varför skrev dom om dom i tidningen? Brydde jag mig, Nej! Jag himlade med ögonen, la tidningen på bordet i köket och gick till vardagsrummet och slängde mig på soffan. Tog fjärkontrollen i handen och sappade mellan kanaler. Inget ...

Sök i bloggen

Presentation


Förbjud att kopiera texter och bilder!!

Trouble, Love And Misstakes

Handlar om en tjej vid namn Melissa Lawrence är 17 år och bor i Leyton utanför London. Där bor hon i ett normal stort hus med sin mamma Mary och hennes syster Catlynn men alla kallar henne för Catie (18 år) 

Senaste inläggen

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kategorier

Arkiv

Light Grey Pointer

Ovido - Quiz & Flashcards